„Design Alive” w Mediolanie

W kwietniu w Mediolanie (Włochy) odbędzie się premiera pierwszego międzynarodowego wydania magazynu „Design Alive”. Jesteśmy pierwszym polskim pismem, które pojawi się podczas największych targów designu na świecie.

Pismo będzie dystrybuowane bezpłatnie podczas 52. edycji Salone Internazionale del Mobile w Mediolanie (9-14 kwietnia) oraz w kolejnych miesiącach na festiwalach designu w Berlinie i Londynie.



Okładkę magazynu zdobi niezwykły piktograficzny krój pisma stworzony przez pochodzącego z Korei Południowej, a mieszkającego obecnie w Sztokholmie grafika Kyuhyung Cho. Koreańczyk zaprojektował piktograficzne kroje pisma Geometry, Creatures i Garden, dzięki którym każdy tekst zamienić można w kwiaty, zwierzęta, czy przeróżne monochromatyczne lub kolorowe wzory.



Magazyn powstał przy współpracy z partnerami: Instyutem Adama Mickiewicza, Schattdecor, Nowy Styl Group, Circus Digitalis, School of Form, Bisk oraz SAFI (Paris Design Week).

Tematem przewodnim numeru jest „Piękno relacji”. - Planując ten numer chcieliśmy pokazać, jak ważne jest budowanie i pielęgnowanie humanistycznych relacji. Niezależnie, czy mówimy o relacjach z rodziną, z partnerem czy relacjach w pracy. Bo jak okazuje się, umiejętność współpracy i wzajemnego zrozumienia, to nie tylko element życia prywatnego, to jedyny klucz do kreatywnej pracy i, co ciekawe, coraz bardziej poszukiwana cecha w biznesie - mówi Ewa Trzcionka, redaktor naczelna „Design Alive”.

„Design Alive - collector's edition” liczy 120 stron.

Trwa ładowanie komentarzy...